maryam maryam .

maryam

غربالگري

كتر ناهيد مظاهري با بهره مندي از جديدترين و بهترين نوع دستگاه ها از جمله دستگاه هيگز، دستگاه كربوكسي تراپي و دستگاه DBD خدمات بي نظيري در تمامي زمينه هاي بارداري و زايمان، معاينات دوره اي خانم ها و غربالگري براي بيماري هاي زنان، درمان انواع بيماري هاي زنان و انواع جراحي زنان ارائه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۳۳ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)

سرمايه گذاري در تركيه

مؤسسه سرمايه گذاري در تركيه و بازرگاني آرمين اردلان از يك تيم حرفه‌اي شامل كارشناسان و متخصصان مجرب در حوزه‌هاي مالي، نرم افزاري، بازرگاني و سرمايه گذاري تشكيل شده است. اين افراد با داشتن دانش تخصصي در زمينه تحقيق و رصد بازارهاي مالي، تلاش در جهت بهبود راهكارهاي سرمايه گذاري، سرمايه پذيري و … دارند.

در صورتي كه مي‌خواهيد يك سرمايه گذاري حرفه‌اي در زمينه‌هاي بورس، استارت آپ، خريد و فروش ملك و … انجام دهيد، گروه اردلان مي‌تواند شرايط ايده آلي را براي شما فراهم سازد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۱۸ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)

برق خودرو


فروشگاه شجاع از سال ۱۳۳۸ فعاليت خود را در حوزه قطعات يدكي خودرو شروع كرد. همزمان با رشد و توسعه فناوري در دنياي ديجيتال، گروه «شجاع پارت» در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدمات مطمئن و ارزان، ­در حوزه تأمين لوازم يدكي آغاز به كار كرد. اين گروه كه توسط جمعي از متخصصان مهندسي مكانيك، تأمين كنندگان باتجربه بازار داخلي و خارجي و خبرگان دنياي ديجيتال تشكيل شده، سال ها از نزديك با مسائل اين حوزه دست و پنجه نرم كرده و شاهد دغدغه ها و مشكلات مردم در تأمين لوازم يدكي به عنوان يكي از اساسي‌ترين نيازهاي هر خودرو بوده است. شفاف نبودن قيمت‌ها، نبود راهكارهاي بنيادين در تشخيص اصالت كالا، كمبود دانش و جزئيات فني در خصوص هر قطعه از جمله اين مسائل و مشكلات هستند.

برق خودرو

موتور خودرو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۰:۱۶ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)

بارداري

 


 


 


دكتر ناهيد مظاهري با بهره مندي از جديدترين و بهترين نوع دستگاه ها از جمله دستگاه هيگز، دستگاه كربوكسي تراپي و دستگاه DBD خدمات بي نظيري در تمامي زمينه هاي بارداري و زايمان، معاينات دوره اي خانم ها و غربالگري براي بيماري هاي زنان، درمان انواع بيماري هاي زنان و انواع جراحي زنان ارائه مي دهد.

 


 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۶:۴۳ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)

سپهر آسيا

لايروبي
لايروبي به منظور نگهداري. لايروبي به منظور نگهداري به دو شيوه انجام مي‌گيرد يكي ادواري و ديگري منظم.

در لايروبي در اثر پاشيدن آب بر سطح دريا، معابر و رودخانه‌ها، مواد مغذي آب افزايش مي‌يابد. كه به موجب آن تعداد فيتوپلانكتون‌ها بيشتر شده و رشد بيشتري از جلبك‌ها را شاهد خواهيم بود. فلزات سنگين ناشي از تخليه مواد نفتي كه جذب رسوبات كوچك و ريز در آب مي‌شوند با انجام فرايند لايروبي داخل آب، به صورت معلق در مي‌آيند.

اين مواد با گذشت زمان به وسيله آب رقيق شده و از غلظت آن‌ها تا حد نسبتا زيادي كاسته مي‌شود. ماهيت اين مواد بستگي به محل لايروبي دارد.


پمپ دنده اي

پمپ هيدروليك

پمپ پره اي

پمپ هيدروليك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۹:۲۷ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)

سرمايه گذاري


مؤسسه سرمايه گذاري در تركيه و بازرگاني آرمين اردلان از يك تيم حرفه‌اي شامل كارشناسان و متخصصان مجرب در حوزه‌هاي مالي، نرم افزاري، بازرگاني و سرمايه گذاري تشكيل شده است. اين افراد با داشتن دانش تخصصي در زمينه تحقيق و رصد بازارهاي مالي، تلاش در جهت بهبود راهكارهاي سرمايه گذاري، سرمايه پذيري و … دارند.

در صورتي كه مي‌خواهيد يك سرمايه گذاري حرفه‌اي در زمينه‌هاي بورس، استارت آپ، خريد و فروش ملك و … انجام دهيد، گروه اردلان مي‌تواند شرايط ايده آلي را براي شما فراهم سازد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۴۴ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)

زيبايي

مجموعه آنا از سال ۱۳۹۶ به عنوان يك فروشگاه تخصصي در زمينه لوازم مراقبت از پوست و زيبايي شروع به فعاليت كرده و همواره مي كوشد تا در ارائه محصولات خود، كيفيت و استانداردها را در اولويت قرار دهد.
اين مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترين محصولات و دستگاه ها را براي حفظ سلامت پوست به كلينيك هاي پوست و مو و سالن هاي زيبايي و مصارف خانگي عرضه مي كند.

تجهيزات زيبايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۲۰:۵۷ توسط:sdee موضوع: نظرات (0)